Persona-drevet indhold – forstå din målgruppe med inbound marketing

Book din plads nu, og lær om inbound marketing fra de bedste.

Fredag den 21. april 2017 kan du få en unik indføring i, hvordan du med en strategisk tilgang til din målgruppe kan få meget mere ud af dit indhold. Fra Hubspots europæiske kontor i Dublin kommer nemlig Senior Sales Engineer i Hubspot, Lotta Mikkonen, og giver en keynote speak i Rådhushallen på Aarhus Rådhus.

Om oplægget:

Content marketing har i den grad slået sig fast som måden, man gør tingene på i marketing-afdelinger i hele verden. Content marketing er ikke længere en mulighed – det er en nødvendighed, hvis man som virksomhed vil kunne konkurrere. Omfavnelsen af content marketing som disciplin gør det til gengæld sværere for virksomheder at skille sig ud fra larmen. For at kunne konkurrere i en på sin vis content-mættet online-sfære er det helt afgørende konstant at tage sin tilgang op til revision og justere og optimere strategien for at fange sit publikums opmærksomhed.

Blandt det guld, du kan tage med hjem fra Lotta Mikkonens oplæg, er:

  • hvordan du opnår forståelse for dit publikum, og hvordan de konsumerer dit indhold
  • hvordan du skaber effektivt indhold og optimerer din indholdsstrategi
  • hvordan du får dit gode indhold ud og leve
  • hvordan du får det meste ud af det indhold, du allerede har skabt

Publico er selv blevet Hubspot-partner og i fuld gang med at høste de mange fordele, der er ved inbound marketing-metodologien. Vi er derfor ret meget oppe at køre over, at Hubspot har sagt ja tak til vores invitation. Hubspot står bag begrebet inbound marketing, og den Boston-baserede software-virksomhed driver i dag markedets uden sammenligning førende inbound marketing-platform.

Det er meget sjældent, at danske marketing-nørder får chancen for at opleve Hubspot herhjemme. Du er derfor lidt af et skarn, hvis du ikke griber muligheden og melder dig til oplægget – det kan du gøre på Internet Week Denmarks hjemmeside.

Hvis du efter Lotta Mikkonens keynote er blevet mere nysgerrig på det der inbound marketing og Hubspot, så har du en unik mulighed for at møde og tale med både Lotta og hendes kollega Sinead Goggin, der står klar til at besvare spørgsmål og demonstrere platformen i rådhusets foyer. Her vil du selvfølgelig også kunne møde Publico. 

Fik du i øvrigt læst…  Fem afgørende områder, hvor inbound marketing styrker din forretning

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.