Derfor skal du bruge e-mail marketing

En mail-adresse er B2B-marketings vigtigste valuta. Og e-mail marketing er fortsat en af de vigtigste kanaler til at nå effektivt ud til din B2B-målgruppe.

Hent Publicos e-bog om e-mail marketing

E-mail er et tussegammelt medium – faktisk lige så gammelt som internettet. Alligevel fortsætter e-mail med at vise sit værd. Den simple forklaring på successen er, at det virker. Undersøgelser viser, at for hver krone du investerer i e-mail marketing, får du 38 kroner tilbage. Det er altså en væsentlig højere return on investment end de fleste andre marketing-discipliner, herunder markedsføring via søgeord, sociale medier samt betalte reklamer.

I denne e-bog får du 7 gode grunde til at bruge kræfter på god e-mail marketing. Send den meget gerne til din chef, hvis han eller hun også skal overbevises om e-mailens effektivitet.

skaermbillede-2016-04-06-113727_750x490

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.