Guide til at skrive blog-indlæg på LinkedIn

Rambølls kommunikationschef Martin Christiansen har skrevet et glimrende (meta)blog-indlæg om, hvordan man skriver blog-indlæg på LinkedIn via Pulse-formatet. Indlægget er så godt, at jeg føler mig kaldet til at dele det her.

Selvom titlen (“How to write your first LinkedIn blog”) antyder, at indlægget er målrettet førstegangs-bloggere, så har jeg selv fundet god inspiration i det.

Fx er hans tjekliste god:
AAEAAQAAAAAAAAjRAAAAJGI4ZjhhMDZlLTBlNTgtNDZkYy04MjQ1LTVlN2Y2ZmNkNDZhZA

Det samme gælder grafen, der viser, at det er vigtigere at have noget relevant at sige end at formidle det perfekt.
AAEAAQAAAAAAAAhjAAAAJDJmY2E2NTM3LTk0ZWUtNGM3MS04MzhjLTNmOTlkNzFiZGQwZQ

Men tak ikke mit ord for det.
Læs endelig hele blog-indlægget her.

Tak for inspirationen, Martin!

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Hvis du foretrækker at læse på dansk, kan du også tjekke Social Selling Companys intro: “Hvad er LinkedIn Pulse?”

Udklip

Lidt mere nede-på-jorden-for-begyndere.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.