Gratis e-mail-kursus i være flink på LinkedIn

LinkedIn er ikke kun de sociale mediers legeplads for skarpe jakkesæt, der råber højt om deres seneste præstationer. Det er også mødestedet for for mennesker, der søger ægte, nærværende relationer. Relationer, der kan styrke brands og skabe forretninger.

Hvis du hører til sidstnævnte gruppe (det håber jeg lidt, du gør), så er der god grund til at støve penalhuset af og møde ind til første skoledag i Publicos LinkedIn-skole. Det er en kort uddannelse bestående af fem e-mails. Ikke desto mindre vil du lære, hvordan:

  • du opbygger din profil, så den føles som et varmt håndtryk, der giver kolleger, forretningspartnere eller kommende chefer lyst til at lære dig bedre at kende.
  • jeg personligt bedriver personligt “social selling” på LinkedIn.
  • du kan bruge LinkedIn til at forhøje åbningsraten på dine mails.
  • to sure italienere kan inspirere dig til at blive en bedre blogger på LinkedIn.
  • LinkedIn også kan bruges uden for LinkedIn.

Du modtager i alt 5 mails med konkrete, implementer-dem-med-det-samme, gode råd til dit nærvær på LinkedIn.

Der skal to til at skabe en relation, så vi begynder med dig og din personlige profil. Vi har samlet kontorets bedste råd til en venlig profil, der flytter fokus fra dig selv – til din kunde/mulige arbejdsgiver/kommende kollega/nye bedste ven.

Det gør dit digitale jeg både flinkere og mere sympatisk (og styrker dit personlige brand, din virksomheds rekrutteringsrate og muligheden for på sigt at sælge gennem LinkedIn. Men det er en længere historie, som vi kommer nærmere ind på i Publicos LinkedIn-skole.

Her en lille smagsprøve fra første modul:

Jeg håber, du vil gøre både venlighed og nærvær til en fast del af din LinkedIn-profil. Så kigger jeg gerne forbi. 🙂

Tilmeld til Publicos LinkedIn-skole her

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.