Author / Uffe Lyngaae
Crap: the single biggest threat to B2B content marketing (Velocity Partners)
Webinar om thought leadership (fra november 2022)
Doug Kessler: The search for meaning in B2B marketing
Webinar: Tiltræk de rigtige med din kernefortælling
Publicos nye præsentationsfilm 😲
Hjelme har alle dage været en god ide
Sjov kampagne fra Rådet for Sikker Trafik 😁
Er du Publicos nye digitale konsulent med speciale i SoMe?
Skal annoncering på sociale medier være din turf? Drømmer du i kunderejser? Kan du få usexede nicheprodukter til at konvertere via lead-annoncering? (Bare stop her, hvis du slog det op). Og kan du snakke om CPC, CTR, retargeting, insight tags og andre frække SoMe-termer, så vores kunder forstår dem? Så er du måske Publicos nye digitale konsulent.
Nike laver altså gode film
De mest kreative kampagner i verden
The Drum har rangeret det bedste kreative arbejde i verden målt på awards. Se kampagnerne her.
Hvert år udpeger det internationale onlinemedie The Drum de brands, bureauer og personer der har lavet det bedste kreative arbejde i det forgangne år.
I år har The Drum også rangeret de 20 bedste kampagner i verden – målt på antallet af priser ‘i industriens store shows’.
Se de mest 10 prisvindende kampagner her.
1) ‘The Tampon Book’ for The Female Company af Scholz & Friends Berlin
2) ‘Moldy Whopper’ for Burger King af David Miami, Inga og Publicis Bucharest
3) ‘A Sweet Escape’ for Chupa Chups af Cheil Hong Kong
4) ‘The EVA Initiative’ for Volvo Cars af Forsman & Bodenfors Gothenburg
5) ‘Eva Stories’ for K Galleries af Leo Burnett Israel
6) ‘Swipe Night’ for Tinder af 72andSunny Los Angeles
7) ‘The Small Escape’ for BMW af Jung von Matt Hamburg
8-9) ‘Crocodile Inside’ for Lacoste af BETC Paris
8-9) ‘The most Challenging Pingpong Table’ for Japan Para Table Tennis Association af TBWA\Hakuhodo
10) ‘Bounce’ for Apple Airpods af TBWA\Media Arts Lab LA
Se alle de 20 mest prisvindende kampagner i Drums artikel.