“Ret OK” opbakning (16-3) i Odder Byråd

Odder Byråd vedtog i mandags en markedsføringsstrategi, der skal tiltrække flere borgere til kommunen.

Strategien er udviklet af Publico, og vi er stolte over, at 16 ud af 19 byrådsmedlemmer stemte for strategien. En strategi, som vi nu glæder os til at omsætte til praktisk kommunikation i samarbejde med Odder Kommune og et netværk af engagerede borger-ambassadører.

Vi skal jo have nogle flere mennesker til at få øjnene op for, at Odder Kommune er “ret OK”. Den overordnede målsætning er at byde borger nr. 25.000 velkommen i 2025. Sæt i gang!

Læs mere om Odder Kommunes markedsføringsstrategi

Hjælp os med at hjælpe …

… Publicos pro bono-kunde, Kirkens Korshær i Aarhus.

Det kan godt være, at din (og min) espressomaskine trænger til at blive afkalket. Men der findes altså mennesker, lige rundt om hjørnet, der bokser med lidt større problemer. Så når du alligevel skamkøber julegaver til din søde familie, kan du godt undvære 20 kr. til de mennesker, som har de allerdårligste livsbetingelser i din egen by. Læs mere om “Giv hjertevarme”-kampagnen.

Du kan også overføre valgfrit beløb til Kirkens Korshær i Aarhus via MobilePay (2495 4344). Så bliver det da ikke nemmere.

Del gerne.