“Ret OK” opbakning (16-3) i Odder Byr√•d

Odder Byr√•d vedtog i mandags en markedsf√łringsstrategi, der skal tiltr√¶kke flere borgere til kommunen.

Strategien er udviklet af Publico, og vi er stolte over, at 16 ud af 19 byr√•dsmedlemmer stemte for strategien. En strategi, som vi nu gl√¶der os til at oms√¶tte til praktisk kommunikation i samarbejde med Odder Kommune og et netv√¶rk af engagerede borger-ambassad√łrer.

Vi skal jo have nogle flere mennesker til at f√• √łjnene op for, at Odder Kommune er “ret OK”. Den overordnede m√•ls√¶tning er at byde borger nr. 25.000 velkommen i 2025. S√¶t i gang!

L√¶s mere om Odder Kommunes markedsf√łringsstrategi

Hj√¶lp os med at hj√¶lpe …

… Publicos¬†pro bono-kunde, Kirkens Korsh√¶r i Aarhus.

Det kan godt v√¶re, at din (og min) espressomaskine tr√¶nger til at blive afkalket. Men der findes alts√• mennesker, lige rundt om hj√łrnet, der bokser med lidt st√łrre problemer. S√• n√•r du alligevel skamk√łber julegaver til din s√łde familie, kan du godt undv√¶re 20 kr. til de mennesker, som har de allerd√•rligste livsbetingelser i din egen by. L√¶s mere om “Giv hjertevarme”-kampagnen.

Du kan ogs√• overf√łre valgfrit bel√łb til Kirkens Korsh√¶r i Aarhus via¬†MobilePay (2495 4344). S√• bliver det da ikke nemmere.

Del gerne.