Kevin Spacey og content marketing

Hvad er det lige, Kevin Spacey har at g√łre med content marketing? Og hvordan filan fik¬†Content Marketing Institute¬†ham overtalt til at komme til Cleveland og v√¶re keynote speaker ved Content Marketing World 2014¬†?

S√•dan t√¶nkte jeg, f√łr jeg selv rejste til Cleveland og bl.a. havde forn√łjelsen af at opleve superstjernen levere en punchline-packed keynote p√• sidstedagen ved Content Marketing World. Det viste sig, at der er en r√¶kke¬†f√¶llestr√¶k mellem Hollywood-storytelling og content marketing, og at det var Joe Pulizzi, “The Godfather of content marketing”, og hans overtalelsesevner, at Kevin Spacey kom til Cleveland.

Du kan f√• en fornemmelse af Kevin Spaceys indl√¶g i ovenst√•ende sammenklip. Problemet med s√•dan en performance er, at mine og de √łvrige deltageres forventninger til 2015-udgaven af Content Marketing World er t√•rnh√łje.

Skriv eller d√ł!

skrivd√ł
Hvis du har det lige som mig, at du ind imellem g√•r i st√• – for eksempel p√• grund af overspringshandlinger – n√•r du skriver, s√• burde du (og jeg!) m√•ske tjekke¬†“Write or die”-appen¬†ud. Hvis man eksempelvis skriver for lidt eller for langsomt, s√• begynder app’en at slette det, man har skrevet bagfra eller g√łre sk√¶rmen pink. Alt efter hvor h√•rd man er ved sig selv, n√•r man indstiller “settings”,

Jeg ved ikke med dig, men jeg har t√¶nkt mig at pr√łve den af. Hvis man¬†nu for eksempel kun har 30 minutter til at skrive et blog-indl√¶g, s√• er “Write or die”¬†m√•ske et effektivt v√¶rkt√łj til at holde fokus og afst√• fra overspring.

Del meget gerne dine erfaringer i kommentar-sporet.

 

 

63 slides om content marketing

I sidste uge holdt jeg opl√¶g p√• Publicos¬†seminarer om content marketing i henholdsvis Aarhus (Godsbanen) og K√łbenhavn (B√łrsen).
Du kan klikke dig igennem mine 63 slides her.

Du kan f√łlge med i og tilmelde dig kommende seminarer her