Derfor skal du bruge e-mail marketing

En mail-adresse er B2B-marketings vigtigste valuta. Og e-mail marketing er fortsat en af de vigtigste kanaler til at nå effektivt ud til din B2B-målgruppe.

Hent Publicos e-bog om e-mail marketing

E-mail er et tussegammelt medium ‚Äď faktisk lige s√• gammelt som internettet. Alligevel forts√¶tter e-mail med at vise sit v√¶rd. Den simple forklaring p√• successen er, at det virker. Unders√łgelser viser, at for hver krone du investerer i e-mail marketing, f√•r du 38 kroner tilbage. Det er alts√• en v√¶sentlig h√łjere return on investment end de fleste andre marketing-discipliner, herunder markedsf√łring via s√łgeord, sociale medier samt betalte reklamer.

I denne e-bog får du 7 gode grunde til at bruge kræfter på god e-mail marketing. Send den meget gerne til din chef, hvis han eller hun også skal overbevises om e-mailens effektivitet.

skaermbillede-2016-04-06-113727_750x490

Kom med til shitstorm-seminar – i Aarhus eller K√łbenhavn

Publico inviterer dig (og evt. din kollega) til shitstorm-seminar¬†27. april (Aarhus) og 28. april (K√łbenhavn)¬†med psykolog og foredragsholder¬†Anders Colding-J√łrgensen.

Han kan på 12 dage få 27.500 danskere til at melde sig ind i en Facebook-protestgruppe mod nedrivning af Storkespringvandet, og så kender han psykologien bag shitstorme. Den vil han gerne dele med dig.

Læs mere om shitstorm-seminar