I Publico har øget frekvensen på vores e-mail. Fordi corona. Seneste udgave udkom her til morgen.
Godmorgen! ☕
Så sidder du der igen med søvn i øjenkrogen og ved at være klar til fire fridage. Igen. Hvem havde egentlig troet, du kunne køre kold i at holde fri? Måske er det på tide med en hobby?
Hjemme hos mig har vi gang i så mange husprojekter, at det føles som om, vi er dynamoen i et lokalt bygge-opsving i Højbjerg. Jeg er blevet bygherre på flere Femern Bælt-lignende projekter fra kælder til kvist med alt, hvad det indebærer af sms-koordinering med forskellige håndværkeres (ikke eksisterende) kalendere. Men gang i hjulene og så videre.
Før du stempler ud og helliger dig din nye hobby, kan du lige nå at sætte en blok med faglig inspiration i næste uges kalender. Det er på tirsdag den 26. maj, du skal sætte kryds. Klokken 9.20. Not random at all.
Klokken 9.20 på tirsdag giver jeg dig et webinarisk* indblik i, hvad forskningen siger om marketing i recession. Eller, det vil sige, der fik jeg smykket mig med tyvstjålne fjer. Det er Publicos bestyrelsesformand, Henrik Jensen med en fortid som erhvervsforsker, der gennemgår highlights fra recessions-forskningen. Jeg agerer blot Henriks pretty face-sidekick (tænk Carina vs. Bengt Burg, hvis du er gammel nok til den reference).
Læs mere om webinaret her.
I dette nyhedsbrev kan du desuden læse om, hvad B2B-virksomheder kan lære af Rema 1000’s kyllinge-emballage. Og om LinkedIn Stories. Du skal nemlig snart i gang med at demonstrere dine overlegne Snapchat-skills på LinkedIn.
Der er også en lille stak andre content-skumfiduser, som du selv kan scrolle ned til. Eksempelvis to on-demand webinarer om inbound marketing og krisekommunikation.
You can do it.
Venlig hilsen
Uffe ?? – på vegne af Team Publico
* Du skal nok ikke satse hele butikken på det ord i Wordfeud.