Min dygtige kollega, Thomas Mandrup, der er seniorrådgiver i Publico, har skrevet en glimrende artikel, hvor han skitserer fem gode grunde til, at B2B-virksomheder bør interessere sig for inbound marketing – blandt andet giver det flere leads, skarpere eksekvering og bedre målbarhed.
Artiklen er Publiceret på LinkedIn, men du får lige overskrifterne på de fem gode grunde her:
- Inbound marketing sætter distributionen af dit gode content i system
- Inbound giver flere og varmere leads
- Inbound binder kommunikation, marketing og salg sammen og skaber et nyt mind-set
- Inbound tvinger os til at forstå vores kunde til bunds og eksekvere skarpt i alle kommunikationsaktiviteter
- Inbound tilfører målbarhed
Vil du vide mere om principperne i inbound marketing? Så læs Publicos introduktion til inbound marketing her.
Se også denne gennemgang af en række effektive værktøjer, der hjælper dig med at komme i gang med at sætte marketing i system og generere leads. Eller hent e-bogen om måling af brand-awareness, loyalitet og lead-generering.